Hello world!

Witam,

Założyłem blog głównie do celów osobistych, chciałbym gromadzić interesujące mnie informacje, czy też wyrażać opinie w jednym miejscu w sposób ściśle uporządkowany.
Mam nadzieję, że forma bloga pomoże mi w tym. Oczywiście byłoby miło, gdyby ktoś śledził moje wypociny, aczkolwiek nie determinuje dokonywania wpisów od liczby śledzących osób.

Mam szereg zainteresowań: nauka, technologia, kulinaria, dietetyka, bieganie, siłownia, polityka, muzyka, film, samorozwój. Dlatego wpisy będą na różne tematy. Nie chciałbym się ograniczać do jednej kategorii. Każdą z nich będę próbował pod pewnym kątem wypromować, uporządkować moją wiedzę i podzielić się ze światem jakimiś nowinkami.

Tyle w ramach pierwszego postu. Mam nadzieję, że podołam prowadzeniu bloga, nie będzie to tylko moja tygodniowa zajawka.

Pozdrawiam
Tounger

One response to “Hello world!

Skomentuj

